home

Flexibilitate și ușurință în administrarea beneficiilor extrasalariale

running

Descoperă avantajele benefitonline

Este platforma cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajații din România care oferă companiilor un flux complet pentru administrarea, raportarea și integrarea în contabilitate și salarizare a beneficiilor acordate angajaților.

alt

Soluție completă de gestionare a beneficiilor pentru angajați

alt

Angajați mai fericiți și mai productivi

alt

Creșterea brandului de angajator

alt

Angajați motivați

alt

Usurință în administrare

alt

Succes dovedit pentru companii de top din România

alt

Beneficii flexibile, câștiguri pe termen lung

alt

Soluție personalizată

Peste 5,000 de reduceri și oferte disponibile în toată țara

icon

Reduceri negociate pentru toți utilizatorii

icon

Rețea extinsă de parteneri și oferte

icon

Zero costuri pentru companie pentru a beneficia de oferte

angajați

furnizori

beneficii

notă

Cum funcționează platforma benefitonline?

Angajatorul încheie un contract și trimite o listă a angajaților cu bugetul lunar aferent. Platforma funcționează ca un magazin-online în care fiecare angajat are acces securizat la o gamă variată de beneficii flexibile, oferte și reduceri, în limita bugetului oferit de angajator. Angajatorul externalizează astfel un serviciu care ar fi consumat resursele interne ale companiei, atât de timp, cât și umane sau finaciare.

Garanția o reprezintă clienții noștri

Peste 300 de companii au încredere în noi pentru a oferi angajaților exact ceea ce își doresc.

circle

demo